نرم افزار حسابداری مشاغل خاص میلیونر

نرم افزار حسابداری میلیونر به صورت هوشمندانه برای هر شغل به صورت جداگانه با توجه به نیاز و شناخت شغل طراحی شده تا به بهترین شیوه ممکن حسابداری آسان و حرفه ای داشته باشید . در این قسمت تمامی نرم افزار های طراحی شده برای انواع مشاغل را به صورت خلاصه نام برده و با کلیک روی هر قسمت توضیحات بیشتر آن را مشاهده میکنید .

نرم افزار حسابداری فروشگاهی

دسترسی به اطلاعات کامل و جامع ، به مدیران فروشگاه زنجیره ای کمک می کند تا برنامه ریزی بهتری جهت انجام امور اختصاصی اش انجام دهد.

این نرم افزار تمامی امور یک مرکز درمانی مثل تشکیل پرونده، نوبت‌دهی، صدور قبض و بسیاری امکانات دیگر در نرم افزار کلینیک میلیونر ، امور مربوط به بیماران را در بخش‌های مختلف تسریع کرده و تسهیل می‌نماید.

نرم افزار حسابداری فروشگاه و تعمیرگاه موبایل میلیونر نوعی نرم افزار کامل و جامع است که مناسب برای تمامی فروشگاه و تعمیرگاه موبایل طراحی و تولید شده است.

این نرم افزار با کاربری ساده در ثبت اطلاعات مالی و کنترل میزان ورود و خروج نقدینگی، گزارش های دقیقی را درباره‌ی تمام عملیات مرتبط با مدیریت رستوران برایتان فراهم می‌کند.

نرم افزار حسابداری صنف گوشت و پروتئین میلیونر امکانات و ویژگی هایی دارد که مخصوص فروشگاه های صنف گوشت و پروتئین طراحی و ساخته شده اند.

در نسخه نرم افزار حسابداری فروشگاه لوازم یدکی ویژگی هایی را تعریف و طراحی کردیم که در دیگر نسخه های نرم افزار حسابداری وجود ندارد.

نرم افزار حسابداری کالای برق به صورت تخصصی طراحی شده تا بتوانند به صورت دقیق روند پیشرفت مجموعه خود را مورد بررسی قرار دهند .

نرم افزار حسابداری شرکتی

این نرم افزار جهت شرکتهای پیمانکاری طراحی شده است. که در آن شرکت های پیمانکاری با توجه به ماهیت فعالیت خود و نیز کارگاه های متعددی که در سطح کشور دارند از ویژگی های این سیستم استفاده نمایند.

کلیه مشاغل تولیدی با توجه به کنترل ورودی و خروجی انبار و برای داشتن اطلاعات از موارد مصرفی اولیه تولید و بازبینی سود و زیان هر کالای تولید شده نیازمند یک نرم افزار حسابداری تولیدی بوده.

این نرم افزار با ۵ سیستم، شامل حسابداری، دریافت و پرداخت، مشتریان و فروش، تامین کنندگان و انبار، دارایی ثابت، پاسخ‌گوی شرکت‌های بازرگانی است.

نرم افزار تخصصی مدیریت چاپخانه برای استفاده تخصصی چاپخانه ها در نظر گرفته شده است ، امکانات ویژه این محصول با بررسی های وسیع انجام شده در مورد نیاز های صنعت چاپ تهیه و تنظیم شده است.

نرم‌افزار حسابداری حمل بار میلیونر مناسب برای مدیرانی است که به نظم و دقت شرکت خود اهمیت می‌دهند و به دنبال افزایش بهره‌وری و کاهش زمان‌های هدررفته در بخش حسابداری حمل بار هستند.

این نرم افزار شامل ماژول هایی است که دفترهای بیمه نیاز دارند و می توانند هزینه های مربوط به کارهای بیمه گذاری از جمله بدهی بیمه گذارها ، تاریخ سر رسید بیمه نامه ، بدهی بیمه گذارها و سایر اطلاعات مدیریتی بیمه را کاهش دهند

باشگاه مشتریان، به عنوان یک واحد برقرار کننده ارتباط با افراد یا سازمانها از جمله ابزارهایی است که شرکتها می توانند برای حفظ مشتریان از آن ها استفاده نمایند.

با استفاده از این نرم افزار حسابداری مناسب موبایل به راحتی و بدون نیاز به حسابدار می توانید امور مالی و فروشگاهی خود را به درستی مدیریت کنید

نرم افزار مویگری پاسخی یکپارچه برای شرکت‌هایی است که عملیات فروش و توزیع مویرگی را در کنار سایر انواع فروش به‌عنوان یک بخش بسیار مهم عملیات فروش خود دارند.

نرم افزار حسابداری چاپخانه به صورت کاملا سفارشی برای تمام دارندگان چاپ خانه طراحی شده است . در نرم افزار مخصوص چاپخانه میلیونر قابلیت طراحی فاکتور به صورت دلخواه ، ثبت فاکتورهای خرید ، مرجوعی ، فروش و… است.

گستردگی اطلاعات ، یکی از اساسی ترین مشکلات در سازمان ها محسوب می شود. یکپارچگی در این اطلاعات ، ایجاد، آرشیو ،مدیریت و بایگانی مدارک مطابق با اصول بایگانی اسناد یکی از ویژگی های این نر م افزار است.

تماس با کارشناسان فروش

به مشاوره نیاز دارید !

شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

"(Required)" indicates required fields